Fredagsmyyyyys!

Först och främst vill jag tacka er för alla era dina kommentarer, ni ger mig styrka!
Sen vill jag säga att JAG ÅKTE HEM IGÅR!

Först var vi här på sjukhuset hela dagen, matade pojkarna en sista gång där vid 16, sen packade jag ner alla kläder som ska tvättas och bytas ut, och så åkte vi hem vid 17.30.
Jag pussade och kramade pojkarna ordentligt och doftade in deras babylukt.
Jag kollade med sköterskorna att dem hade mitt nummer och att jag hade rätt nummer till dom.
Nicole trodde att jag skulle följa med till bilen och säga "Hejdå" så hon höll mig
krampaktigt om halsen när jag bar henne.
Gissa om hon blev förvånad över att jag följde med dem!!!

Vi åkte till affären, handlade lite gott till kvällen, och så hämtade vi med oss McDonalds och åkte hem.
Det kändes som att man har varit borta en evighet!
Jätte skönt att få komma hem till alla ens egna saker... Bara att få komma- HEM.
Men samtidigt kändes det jätte konstigt också... Jag hade inte bebisarna i magen, och dom var inte med mig.
Några saknades. Vi var inte en hel familj.
Men jag visste att pojkarna var i goda händer, så jag kunde ändå slappna av och
njuta av att vara med Andres och våra dockor.

Jag badade tjejerna (jag lääängtar tills jag också får bada!!!) och bara fick rå om dom ordentligt.
Vi poppade popcorn, tog fram lite godis, chips, vindruvor och melon, och bara "var".
Riktigt skönt.
Visst ringde jag hit till sjukhuset flera gånger, bara för att checka läget,
och jag blev så glad att det var Christina som svarade i telefon när jag ringde sent på kvällen.
(Det var hon som stickade sockorna till pojkarna.)
Hon sa att pojkarna sköter sig utmärkt, dom sover så gott.
Hon sa att hon sitter bredvid deras säng och läser sin bok.
*phew* va skönt. Då är dom i väldigt goda händer.
Hon sa också att hon har stickat mössor till dem också, som passar till sockorna.
Gulligt eller???

Vanessa var jätte trött, så jag gick ner och la henne. Vi lät Nicole vara uppe till sent med oss,
och sen kom ju Micael med sin tjej (som också heter Patricia) så då blev hon ju ännu piggare.

Va skönt det var att lägga sig och sova i sin egen säng!!!
Vi hade en toppen natt, tjejerna vaknade inte en enda gång! Inte ens Bessa!
Hon vaknade första gången vid 7, sen somnade hon om och sov till 8!

Här kommer lite bilder från gårdagen:

Bessa leker i lekrummet- Det är så roligt att gömma sig under korg "hatten"!

Vanessa "Pippi" och pappa

Pippi Nicole =)

När man är stora syster så måste man ju kunna krypa! Hahahaa

Såhär glad blev Nicole (Nukke) att mamma följer med hem!

Baddags med "Bessa Enkeli" & "Kulta Nukke"
(smeknamn för Vanessa & Nicole = Bessa Ängeln & Guld Dockan)

Micael med hans flickvän Patricia.
Det var första gången vi träffade henne, hon verkar vara en supergullig tjej :)


Pappa & Nukke gosar
verkar som om denna lilla Docka har kommit sin pappa mycket närmare när jag har varit borta.
(Förut var det bara "Mamma!" som gällde)

Den här tiden dom har tillsammans verkar göra gott för deras förhållande till varandra också??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det gjorde du rätt i, att åka hem :) Jisses vilken underbara BM ni verkar ha fått, det måste vara så himla tryggt för er! Pojkarna är så fina! <3 Och dina flickor med såklart! :)



Kram

2010-04-18 @ 08:35:53
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback