Fredag

Och så är det fredag kväll...
Sjukhuset töms på folk och det är helt dött här på helgerna. Va tråkigt att alla lekställerna här har stängt under hela helgen, hur hade dom tänkt egentligen? Barnen här är faktiskt sjuka på helgerna också, inte bara på vardagarna..
Jag vet inte om Andres kommer imorgon. Inte så kul för tjejerna att vara här när det verkligen inte finns något att göra. Imorgon kommer Andres gamla vakt-kompisar (Jonas & Johan) hem till oss och hälsar på dem.

Mina föräldrar är hemma hos oss nu, dem ska ha det lite myspys där med Andres & flickorna.
Fast min lilla Bessa Enkeli sover redan, hon hade somnat som en stock, den lilla ängeln.
Jag kan se henne framför mig, hur hon ligger i sin spjälsäng med söta pyjamas och med fötterna genom spjälorna. Hon ligger alltid helt knasigt i sängen, och hennes huvud är aldrig på kudden.
Nukke håller säkert show för alla och hämtar dit en massa leksaker.
Hon blir alltid pigg så fort någon kommer och hälsar på.

Det är vår kusin träff inne i stan nu.
Vi träffar jätte sällan våra kusiner frn min pappas sida, men idag blev det äntligen av.
Två kusiner kom från Finland och så resten härifrån. Synd att jag inte kunde va med, hade varit kul att träffa alla, för dom från Finland har jag inte sett på typ 15 år (!?) Jag ska sno lite bilder från min systers blogg sen  
Hon är där med sin pojkvän Peter och vår bror Stefu.

Patrik, Patricia, Felicia & Dewin har kommit fram till Grekland nu.
Skönt att deras plan lyfte, jag var lite orolig för askan! men nu är dom framme, resan har gått bra och dom har solat och har kul !  
Ha en underbar semester, njuut av värmen! Sola och bada för mig också!

Nu ska jag titta på "Den siste Samurajen"!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Erica

Å va fina dom är dina pojkar, super söta bilder där håret står rakt ut på dom :-D... hihi.. visst kommer det att bli så skönt när dom drar sonden! Det känns som den är i vägen hela tiden. TÄnkte på en sak.. va lik din mamma och Nicole är!! :-) Hoppas du får en mysig kväll med mycket gott att smaska på. kramar!

2010-04-23 @ 21:26:22
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej vännen!

Följer med spänning din blogg varje dag och ser hur pojkarna växer. Så himla fina när dom ligger där med huvudena tätt ihop! Vilken underbar familj du har med Andres och tjejerna, din mamma och pappa, Andres föräldrar och alla andra som hälsar på och hjälper till! Det är verkligen ett otroligt stöd du har... Håller alla tummar jag har för måndag och att ni får komma hem då, och jag hoppas att din huvudvärk är bättre nu. Kollar dom ditt blodtryck ibland? Högt blodtryck ger ju huvudvärk men antagligen har du spänningshuvudvärk/migrän. Well, hoppas iallafall att du slipper det framöver. I dag ska vi på Neas 1-årskalas och se om hon gillar den mikrofon vi köpt till henne. Har även köpt en badrock och en skiva med Astrid Lindgrens sånger som sjungs av barn. Hoppas på att få träffa Tini, Robban och Nelly där också, tror dom skulle komma till Sverige i går...

Stora kramar till dig och pojkarna! Hang in there!



/Kicki

2010-04-24 @ 12:07:05
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback