Dagens besök!

Idag kom mina älskade föräldrar på besök
Åh vad jag längtat efter dom också! Kändes som att det var evigheter sen jag träffade dom sist, för så mycket har ju hänt! Deras "minsting" är nu en nybliven 4-barns mamma!
När jag såg min mamma och pappa i slutet av den långa korridoren, så sprang mamma till mig och gav mig en Bamsekram med tårar i ögonen... Min kära Mamma... Snart är vi hemma igen.
Båda har saknat Nukke & Bessa också, dom tycker att det har varit så tyst och lungt där denna helg utan dom.
Puua undrar varje dag när dom ska komma tillbaka, han vill adoptera våra små prinsessor, Hahaha....
Så härligt att känna att vi har så många runtomkring oss som älskar oss och finns där för oss!  

Bessa försöker lära sig att krypa! Men har inte riktigt förstått tekniken ännu...


Puua vill också vara en solstråle!


Det var jätte kul att ni kom!
Älskar er!

Ops, nu har jag en bajsblöja att ta hand om!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Va gulligt..Haha pua försöker härma Bessa...

2010-04-12 @ 08:16:43
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback