Bilder hemifrån

Vanessa sitter i sandlådan

Mammas alltid så glada Enkeli!

"Den berömda blicken"

Trötta prinsessor gosar med Puua

Trött Docka

En nyvaken solstråle!


Det här fick jag av min mamma. Hon skrev att hon tänker på mig och Andres, och så denna text:
"En bebis är en stor lycka, och lycklig kan den bebisen vara, som ser just Er från sin vagga.
Grattis till en ny familjemedlem!"


Tack för alla bilder som ni skickar!

Andres skickar också en massa bilder till min mobil, men som sagt- jag glömde sladden från mobilen till datorn hemma, så jag har inte kunnat lägga ut dom bilderna.
På något sätt käns det som att jag är "med" när jag får bilder... I LOVE IT.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heeej! Hehe jaaa tyvärr :P Men nu blir det inga fler på ett tag. Hur mår du? Gud vad mysigt med alla barn. Snacka om att du legat i :D Lycka till med allt!



Kram

2010-04-19 @ 19:39:59
URL: http://hellonicki.se
Postat av: emma gilbertsson

Va söta bilder =) gilla din blogg :) Vra bor du??

2010-04-20 @ 09:26:00
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback