A "goodiebag" from my sister!

Hej hej!

Nu har alla gått hem för dagen igen. It´s just me and the boys.
Idag kom min Mamma på besök med min stora syster Karolina.
Hon hade med sig en "Goodie Bag" till mig!!!  
Hon ville visst att jag skulle vara fin för mina grabbar här inne, haha... 



Väskan innehöll:
*Tan can solservetter (brun utan sol)
*Dermalogica produkter-Special cleansing gel & solar shield (läppbalsam med solskyddsfaktor 15)
*Bare minerals foundation & rouge, samt läppglans
*Wella schampoo & inpackning
*Wella stylingprodukt
*Clear eyes -för röda ögon
*Hårborste
*Ansiktsmask & ögoncreme
*Fotcreme som är svallkande för trötta fötter

Man märker ju att hon jobbar inom skönhets branchen och alla dessa produkter finns att köpa i hennes salong!
Besök även deras webbplats:
www.u-zone.se

TUSEN TACK FÖR ALLTING KARO!!!!
Jag ska se till att börja använda dem, det är välbehövda saker!


Jag lägger in mer av dagens bilder senare, nu är det dags för grabbarnas mat och goooos!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Det varså lite så.. pusu beso

2010-04-12 @ 20:34:48
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback