31 veckor IDAG!

God morgon!

Ännu en dag är här. Idag skulle våra pojkar ha fyllt 31 veckor (om dem hade varit i magen) oc så är dom redan här... Otroligt!
Snart är det dags för vägning, blöjbyten och matning för Gonzalez twinsen då får jag gosa och mysa med dom.
Nu ligger dom och sover så gott....

Natten har också gått bra, fast jag hade jätte ont i huvudet bara, men det kanske är blodtrycket?
Igårkväll hade jag sällskap en en sköterska som jag känner sen innan, Alexandra.
Våra föräldrar känner varandra och vi har bott bredvid varandra i Jordbro.

Karo, och ni andra vet vem nog jag pratar om?
Det var en jätte trevlig pratstund

Idag kommer mina dockor igen! Ska nog ta en tur ner till lekplatsen med dem igen, Nicole gillade att gunga på den blåa hästen så mycket


Nu är läkaren där utanför och pratar om "tvillingarna Gonzalez", sköterskorna förklarar läget för honom och därefter gör han sin bedömning av hur fortsatt behandling ska se ut.
Jag sitter här och tjuvlyssnar och tydligen så är allt bra!
Jonathan behöver den extra värmen som kuvösen ger än så länge. Men båda är stabila.

Åjuste- Igår när jag gick denna långa korridor ut från avdelningarna ut till hissen så fanns det en massa barn i alla åldrar som satt därute och lekte och fikade med en sina föräldrar och sköterskor, och det visade sig att att det var barn som själv varit på neonatalen när dem var små små bebisar.... Dom har vist träffar här ibland :)
De minsta var bara 500-600 g när dom föddes! Nu var dom stora!


Kommentarer
Postat av: Donna

Hej hej! Vad söta dom är dina små pojkar, ser verkligen pyttesmå ut =) Skönt att ni mår bra allihopa. Läser varje dag men hinner inte alltid kommentera, fullt upp med en Max som är överallt och ingestans och stoppar allt i munnen =) På den här sidan som jag länkar till här kan beställa jättesöta Laban kläder (byxa, body,tröja) i strl 40 för bara 99kr för allting. Tänkte på dina pojkar när jag såg dom. Nån släkting kanske vill köpa eller ni kanske =) Tänkte iaf tipsa om det eftersom det är så billigt. Svart och vitrandigt är det.



http://www.babyland.se/presentforpackning-laban-3-del-stl40_x_NOLAB22.aspx



Ta hand om dig och ha det så bra!



Kram

2010-04-12 @ 15:01:30
Postat av: Karolina Nordling

ja jag vet vem du skrev om..hälsa!Kram

2010-04-12 @ 21:28:17
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback